-
16-04-25 Η απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Πελοποννήσου , με την οποία κυρώνεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ71/70 ΕΑΕ-Δασκάλων ΕΑΕ και ΠΕ70-Δασκάλων σχ. έτους 24-25
16 Apr 2025 | 10:27 am
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
16-04-25 Η απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Πελοποννήσου, με την οποία κυρώνεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ71/70 ΕΑΕ-Δασκάλων ΕΑΕ και ΠΕ70-Δασκάλων σχ. έτους 24-25
Η απόφαση ΕΔΩ
-
16-04-25 Η απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας, με τις οποίες κυρώνονται οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ71/70 ΕΑΕ-Δασκάλων ΕΑΕ και ΠΕ70-Δασκάλων σχ. έτους 2024-2025
16 Apr 2025 | 10:16 am
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
16-04-25 Η απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας, με τις οποίες κυρώνονται οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ71/70 ΕΑΕ-Δασκάλων ΕΑΕ και ΠΕ70-Δασκάλων σχολικού έτους 2024-2025
Η απόφαση ΕΔΩ
-
15-04-25 Η απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Πελοποννήσου , με την οποία κυρώνεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης υποψηφίας αναπληρώτριας εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων σχ. έτους 2024-2025
16 Apr 2025 | 7:56 am
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
15-04-25 Η απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Πελοποννήσου , με την οποία κυρώνεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης υποψηφίας αναπληρώτριας εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων σχ. έτους 2024-2025
Η απόφαση ΕΔΩ
-
15-04-25 Ειδική πρόσκληση (3η) για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Aβάθμια και Bβάθμια εκπαίδευση (άρθρο 86 του ν. 4547/2018)
15 Apr 2025 | 8:23 pm
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
15-04-25 Ειδική πρόσκληση (3η) για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (άρθρο 86 του ν. 4547/2018)
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καλεί με την αριθ. πρωτ. 42851/Ε4/15-4-2025 (ΑΔΑ: Ε0ΧΦ46ΝΚΠΔ-ΒΗΞ) ειδική πρόσκληση:
α) τα μέλη ΕΕΠ κλάδου ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών και ΕΒΠ κλάδου ΔΕ01-Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού που είναι εγγεγραμμένα στον τελικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης Γ1΄ της 2ΕΑ/2022 και στον τελικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης Γ2΄ της 1ΕΑ/2022 Προκήρυξης του ΑΣΕΠ
β) τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής που έχουν ενταχθεί στον τελικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α΄ της προκήρυξης 2ΓΕ/2023 του ΑΣΕΠ σύμφωνα με το άρθρο 123 του ν. 4926/2022 (Α΄ 82)
γ) τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθών Βρεφοκόμων Παιδοκόμων που είναι εγγεγραμμένοι στον προσωρινό πίνακα κατάταξης Α΄ της Προκήρυξης 1ΓΤ/2024 του ΑΣΕΠ σύμφωνα με το άρθρο 124 του ν. 4926/2022 (Α΄ 82)
να υποβάλουν αίτηση (εφόσον το επιθυμούν) μέσω της διαδικτυακής πύλης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) (https://opsyd.sch.gr/) για πρόσληψη ως αναπληρωτές με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ) για το διδακτικό έτος 2024-2025 σε σχολικές μονάδες για την εξειδικευμένη υποστήριξη των μαθητών όπως αναφέρονται αναλυτικά στο παράρτημα της πρόσκλησης.
Περαιτέρω προϋποθέσεις συμμετοχής στην παρούσα διαδικασία ορίζονται στην ανωτέρω πρόσκληση.
Η προθεσμία για την υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών προτίμησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ορίζεται από την Μ. Τετάρτη 16 Απριλίου έως και την Πέμπτη 24 Απριλίου 2025.
Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων είναι αναρτημένο σχετικό εγχειρίδιο οδηγιών στην ως άνω ιστοσελίδα (https://opsyd.sch.gr/).
Το σχετικό έγγραφο ΕΔΩ
-
15-04-25 Αποφάσεις της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης , με τις οποίες κυρώνονται οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ71/70 ΕΑΕ-Δασκάλων ΕΑΕ και ΠΕ70-Δασκάλων σχολικού
15 Apr 2025 | 3:15 pm
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
15-04-25 Αποφάσεις της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης , με τις οποίες κυρώνονται οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ71/70 ΕΑΕ-Δασκάλων ΕΑΕ και ΠΕ70-Δασκάλων σχολικού έτους 2024-2025
Ο αξιολογικός πίνακας ΡΟΔΟΠΗΣ εδώ
Ο αξιολογικός πίνακας ΕΒΡΟΥ εδώ
-
15-04-25 Προγραμματισμός εξετάσεων Γυμνασίων και ΓΕΛ και Ε.Α.Ε. σχ. έτους 2024-2025
15 Apr 2025 | 3:02 pm
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
15-04-25 Προγραμματισμός εξετάσεων Γυμνασίων και ΓΕΛ και Ε.Α.Ε. σχ. έτους 2024-2025
Προγραμματισμό εξετάσεων των Γυμνασίων σχολικού έτους 2024-2025 ΕΔΩ
Προγραμματισμό εξετάσεων των Γενικών Λυκείων και Λυκείων Ε.Α.Ε. σχολικού έτους 2024-2025 ΕΔΩ
-
15-04-25 Απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας, με τις οποίες κυρώνονται οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ71/70 ΕΑΕ-Δασκάλων ΕΑΕ και ΠΕ70-Δασκάλων σχολικού έτους 2024-2025
15 Apr 2025 | 2:49 pm
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
15-04-25 Απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας, με τις οποίες κυρώνονται οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ71/70 ΕΑΕ-Δασκάλων ΕΑΕ και ΠΕ70-Δασκάλων σχολικού έτους 2024-2025
Το σχετικό έγγραφο ΕΔΩ
-
15-04-25 Προγραμματισμός εξετάσεων των ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025
15 Apr 2025 | 2:32 pm
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
15-04-25 Προγραμματισμός εξετάσεων των ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025
Σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με τη με αριθμ. 32443/ΓΔ4/24-03-2025 (ΦΕΚ 1527/τ.Β΄/31-03-2025) Υπουργική Απόφαση, ως ημερομηνία λήξης μαθημάτων των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ ορίζεται η Παρασκευή 16 Μαΐου 2025, ημερομηνία κατά την οποία δεν διεξάγεται διδασκαλία και ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών αποφασίζει για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης. Το πρόγραμμα των προαγωγικών, απολυτηρίων και πτυχιακών εξετάσεων των μαθημάτων ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων και ανακοινώνεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια του ΕΠΑ.Λ.-Π.ΕΠΑ.Λ στους/στις μαθητές/τριες, πέντε (5) τουλάχιστον ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων.
Το σχετικό ολοκληρωμένο έγγραφο ΕΔΩ
-
15-04-25 Ανακοίνωση αποτελεσμάτων CREs
15 Apr 2025 | 12:24 pm
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
15-04-25 Ανακοίνωση αποτελεσμάτων CREs
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνει την έγκριση των τελικών αποτελεσμάτων της αξιολόγησης των προτάσεων που υπεβλήθησαν στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 693/15-2-2024 Πρόσκλησης του Έργου SUB1.1 «Συμπράξεις Ερευνητικής Αριστείας» με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5180519 της Μεταρρύθμισης «Προώθηση της ποιότητας, της καινοτομίας και της εξωστρέφειας στα πανεπιστήμια» (κωδικός Δράσης 16289) του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης-NextGenerationEU.
Ειδικότερα, ανακοινώνονται τα τελικά αποτελέσματα, έπειτα από την εξέταση των ενστάσεων, που αφορούν στη χρηματοδότηση ενενήντα επτά (97) προτάσεων, συνολικού προϋπολογισμού 125.668.503,14€ (συνεισφορά ΤΑΑ 87.925.979,83€), ενώ τριάντα δύο (32) προτάσεις εντάσσονται στον πίνακα με τις επιλαχούσες προτάσεις υπό την αίρεση της διαθέσιμης χρηματοδότησης.
Αντικείμενο των προτάσεων είναι η έρευνα, με έμφαση στις καινοτομίες αιχμής, μέσω κοινών ερευνητικών ομάδων μεταξύ Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και ιδιωτικών επιχειρήσεων.
Τα αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και έχουν δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α https://www.epiteliki.minedu.gov.gr.
Αναλυτική πληροφόρηση για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», παρέχεται μέσω της ιστοσελίδας https://greece20.gov.gr/.
-
15-04-25 Με τη συμμετοχή 8.500 και πλέον μαθητών/τριών ολοκληρώθηκε η έρευνα PISA-2025
15 Apr 2025 | 12:03 pm
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
15-04-25 Με τη συμμετοχή 8.500 και πλέον μαθητών/τριών ολοκληρώθηκε η έρευνα PISA-2025
Ολοκληρώθηκε, η διενέργεια της έρευνας PISA-2025 με την συμμετοχή 8.500 και πλέον μαθητών και μαθητριών, 500 εκπαιδευτικών ως συντονιστές σε 245 Γυμνάσια και Λύκεια σε όλη τη χώρα.
Στην έρευνα αξιολογήθηκαν τα επίπεδα εγγραμματισμού των μαθητών στην Ελλάδα στα βασικά πεδία των Φυσικών Επιστημών, της Κατανόησης Κειμένου και των Μαθηματικών καθώς και στα πρόσθετα πεδία των Αγγλικών (Foreign Language Assessment) και της Μάθησης για τον Ψηφιακό Κόσμο (Learning in a Digital World).
Στην υψηλή συμμετοχή (συμμετείχαν περισσότεροι μαθητές και μαθήτριες σε σχέση με οποιονδήποτε προηγούμενο κύκλο) συνέβαλλε η συνολική στρατηγική προετοιμασίας που για πρώτη φορά σε τέτοια έκταση και συστηματικότητα σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε από το Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και την ομάδα PISA του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Βασικά στοιχεία αυτής της στρατηγικής αποτέλεσαν η ενίσχυση όλων των σχολείων του δείγματος με σημαντικό τεχνολογικό εξοπλισμό (4.500 φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές (laptops) και 2.500 ενσύρματα ακουστικά), η διάθεση στη σχολική κοινότητα Τράπεζας Θεμάτων τύπου PISA, η οποία είναι προσβάσιμη και εμπλουτίζεται στη διεύθυνση https://skills4life.gr/, αλλά και η αναβάθμιση των ταχυτήτων σύνδεσης σχολικών μονάδων του δείγματος με προβλήματα συνδεσιμότητας.
Η διεξαγωγή της έρευνας αποτελεί για το ΥΠΑΙΘΑ, ενδιάμεσο σταθμό στην προσπάθεια αξιοποίησης της έρευνας PISA με στόχο τη συνολική αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Ήδη εξελίσσονται δράσεις όπως:
Η προγραμματική συμφωνία του ΥΠΑΙΘΑ με το Παν/μιο Ιωαννίνων για τον εμπλουτισμό της Τράπεζας Θεμάτων «skills4life» και την ερευνητική αξιοποίηση των δεδομένων της έρευνας PISA.
Ο εμπλουτισμός της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας της Α’ Λυκείου με σημαντικό αριθμό θεμάτων τύπου PISA, προκειμένου να αξιοποιηθούν συστηματικά την επόμενη σχολική χρονιά.
Η ανίχνευση ελλειμμάτων στο επίπεδο των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών στην Ελλάδα με στόχο στοχευμένες παρεμβάσεις και βελτιώσεις στα Προγράμματα Σπουδών, κ.λπ.
Η προσπάθεια για τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας με όρους ανύψωσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων και μείωσης της επίδρασης των κοινωνικών ανισοτήτων αποτελεί μια διαρκή πρόκληση. Το PISA είναι ένα βασικό εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια.