gototopgototop

gree

Επιλογές

Ευρωπαϊκά Προγράμματα

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

diavgeia.gov.gr

Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων

School Intrusion

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Αρχείο άρθρων


Αρχή | Ροή Ειδήσεων

Τελευταία νέα από το Υπουργείο Παιδείας

  • 29-07-21 Πρόσκληση υποβολής αίτησης για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές Αβάθμιας -Ββάθμιας 29 Jul 2021 | 2:40 pm ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

    29-07-21 Πρόσκληση υποβολής αίτησης για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές Αβάθμιας -Ββάθμιας

    Πρόσκληση υποβολής αίτησης για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13), υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατηγορίας ΠΕ, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ07, ΠΕ11, ΠΕ34, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.01, ΠΕ87.02, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.05, ΠΕ87.06, ΠΕ87.07, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ87.10, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ90, ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ του ΑΣΕΠ. 

    Κατόπιν της δημοσίευσης της αριθμ. 93395/Ε1/28-7-2021 (ΦΕΚ 41/τ. Προκ. ΑΣΕΠ/29-7-2021, ΑΔΑ: 6ΖΖ946ΜΤΛΗ-ΟΗΞ) υπουργικής απόφασης 

    καλούνται

    οι εγγεγραμμένοι στους τελικούς πίνακες κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ07, ΠΕ11, ΠΕ34, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.01, ΠΕ87.02, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.05, ΠΕ87.06, ΠΕ87.07, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ87.10, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ90, ΠΕ91.01, ΠΕ91.02, σύμφωνα με την αριθμ. 2ΓΕ/2019 (ΑΣΕΠ 46) Προκήρυξη του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) «Προκήρυξη 2ΓΕ/2019 για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κατηγορίας Π.Ε.», που δημοσιεύτηκαν στο (ΦΕΚ 1694/τ.Γ΄/28-7-2021),

    να υποβάλουν αίτηση-δήλωση προτιμήσεων περιοχών/μουσικών σχολείων για μόνιμο διορισμό.

    Οι αιτήσεις - δηλώσεις περιοχών προτίμησης υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) (https://opsyd.sch.gr),

    από την Παρασκευή 30 Ιουλίου έως και την Τρίτη 3 Αυγούστου 2021.

    Για περαιτέρω πληροφορίες και διευκρινίσεις επί της διαδικασίας, παραπέμπουμε στην ως άνω σχετική υπουργική απόφαση.

    Η Υ.Α. διορισμών (φάση Β) σε μορφή pdf 

    Η εγκύκλιος διορισμών σε μορφή pdf 

  • 29-07-21 Ανακοίνωση σχετικά με προτεινόμενη ρύθμιση του ΥΠΑΙΘ  29 Jul 2021 | 11:41 am ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

    29-07-21 Ανακοίνωση σχετικά με προτεινόμενη ρύθμιση του ΥΠΑΙΘ 

    Με προτεινόμενη ρύθμιση, πραγματοποιείται προσπάθεια να επιλυθούν οι δυσκολίες που ανέκυψαν κατά την πρώτη εφαρμογή της διαδικασίας είσπραξης των οφειλών των μελών ΔΕΠ σε βάθος 20ετίας από την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας κατά τα παρελθόντα έτη.

    Ειδικότερα, προηγούμενη ρύθμιση προέβλεπε περίοδο αναζήτησης οφειλών σε βάθος 20 ετών, χωρίς να εξασφαλίζει πώς θα καταστεί δυνατή η είσπραξη των εν λόγω οφειλών από τα Πανεπιστήμια.

    Η πρακτική εφαρμογή της διαδικασίας είσπραξης απεδείχθη ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τα ίδια τα Πανεπιστήμια όσο και για τους υπόχρεους, για τους ακόλουθους λόγους:

    μετά την πάροδο 20 και πλέον ετών οι υπόχρεοι δεν διαθέτουν τα απαιτούμενα μέσα απόδειξης να αμφισβητήσουν το ύψος των οφειλόμενων ποσών, με αποτέλεσμα να πλήττεται το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης. Υπενθυμίζεται, δε, ότι κάθε πολίτης έχει υποχρέωση να τηρεί τα φορολογικά του στοιχεία μόνο για πέντε έτη (αντίστοιχα πενταετής είναι και ο χρόνος παραγραφής φορολογικών απαιτήσεων), συνεπώς διαπιστώθηκε έκδηλη αδυναμία πολλών φερόμενων ως υπόχρεων να αποδείξουν ότι δεν έχουν σχετική υποχρέωση καταβολής. πολλοί από τους υπόχρεους έχουν αποβιώσει, για τον λόγο αυτό είναι αναγκαίο να διαγραφούν οι σχετικές οφειλές τους από απαιτήσεις των ΕΛΚΕ, καθώς αυτές είχαν προσωποπαγή χαρακτήρα και δεν μπορούν να καταλογιστούν στους κληρονόμους. προσφάτως ψηφίστηκε ο ν. 4820/2021 σχετικά με την οργάνωση και λειτουργία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, όπου ρυθμίστηκε ότι η δυνατότητα αναζήτησης διαχειριστικού ελλείμματος υπόκειται σε δεκαετή παραγραφή, ενώ η υποχρέωση τήρησης αρχείων και στοιχείων από μέρους των φορέων του Δημοσίου ρυθμίστηκε επίσης ως δεκαετής. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι οι ΕΛΚΕ ως φορείς του Δημοσίου υποχρεούνται στην εφαρμογή των εν λόγω διατάξεων, κρίνεται αναγκαίο να εναρμονιστεί ο χρόνος αναζήτησης των σχετικών οφειλών με τον χρόνο υποχρέωσης τήρησης των στοιχείων τους, προκειμένου να μπορούν να ελεγχθούν με ακρίβεια τα στοιχεία που επικαλούνται οι υπόχρεοι.

     

  • 28-07-21 10 αλήθειες που αναδείχθηκαν στη Βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών 28 Jul 2021 | 8:22 pm ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

     

    28-07-21 10 αλήθειες που αναδείχθηκαν στη Βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών

    Με δέκα αλήθειες απάντησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως στις αιτιάσεις της Αντιπολίτευσης κατά την ολοκλήρωση της συζήτησης του νομοσχέδιου για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, ενώπιον της Ολομέλειας της Βουλής.

    Στην καταληκτική της ομιλία, η κυρία Κεραμέως κατέδειξε την αναγκαιότητα των ρυθμίσεων που προτείνονται με το νομοσχέδιο, σημειώνοντας ότι για αυτή την Ελλάδα θα αγωνιζόμαστε. Για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα ωθεί κάθε νέα και κάθε νέο στο δρόμο της ανέλιξης. Που θα καλλιεργεί την κριτική σκέψη, που θα μαθαίνει στα παιδιά μας πώς να μαθαίνουν, που θα δίνει στους εκπαιδευτικούς μας ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα, που θα δίνει στην ελληνική κοινωνία ένα μέσο ανάπτυξης και προόδου. Για αυτή την Ελλάδα και για αυτή την Παιδεία οφείλουμε να αγωνιζόμαστε.

    Πρώτη αλήθεια στην οποία αναφέρθηκε η κα Κεραμέως: αφορά την ενίσχυση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας, λέγοντας ότι θεωρούμε ότι δεν είναι λογικό να αποφασίζει η Βουλή αν τα διαγωνίσματα θα είναι 15λεπτα ή 10λεπτα. Θεωρούμε λάθος πολιτική να εγκρίνονται όλα από το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου. Επί ΣΥΡΙΖΑ όλα γίνονταν κεντρικά. Η πλειονότητα των αποφάσεων που αφορούν στην καθημερινή λειτουργία του σχολείου λαμβάνεται σήμερα από τη Βουλή, το Υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Εμείς αποκεντρώνουμε το σύστημα, μεταφέρουμε αρμοδιότητες στα σχολεία, στους εκπαιδευτικούς, τους Διευθυντές. Είναι απλά τα πράγματα. Θέλετε να αποφασίζει για καθημερινά θέματα των σχολείων η Βουλή ή οι εκπαιδευτικοί; Για συνεργασίες σχολείου με ένα Πανεπιστήμιο; Για κάποια δράση;

    Δεύτερη αλήθεια: σχετικά με την αξιολόγηση. Απαντώντας στα όσα ακούστηκαν από μέλη της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, η Υπουργός είπε μεταξύ άλλων, φοβάμαι ότι δεν θέλετε αξιολόγηση. Δεν θέλετε διάκριση. Θέλετε όλοι να είναι ίσοι και όμοιοι, γι’ αυτό την καταργήσατε. Είχε βγει πριν κάποιο διάστημα η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ και είχε ζητήσει κατάργηση των Πανελλαδικών, στην ίδια γραμμή της ισοπέδωσης. Θέλετε ο λαός να είναι όσο πιο ημιμαθής γίνεται, για να χειραγωγείται. Σε όλα αυτά εμείς υψώνουμε ένα σθεναρό ΟΧΙ. ΝΑΙ στην αξιολόγηση, στις δυνατότητες ανέλιξης, στη ποικιλομορφία. ΝΑΙ στο να επιβραβεύεται η προσπάθεια και ο καλύτερος και ο αξιότερος να πάει πιο μπροστά. Και αυτό αφορά και τις Πανελλαδικές. Και είμαστε υπερήφανοι, που παρά τις αντίξοες συνθήκες, καταφέραμε να κάνουμε εξετάσεις, σε αντίθεση με άλλες χώρες, χάρη στους μαθητές μας, τους εκπαιδευτικούς μας, τα στελέχη εκπαίδευσης, τα στελέχη του Υπουργείου. Επιπλέον, οι επιμορφώσεις δεν είναι ‘τιμωρητικές’ όπως είπατε, επιμορφώσεις γίνονται οριζόντια και καθολικά ήδη, οι επιμορφώσεις που θα γίνουν σε συνέχεια της αξιολόγησης θα είναι επιπλέον αυτών.

    Τρίτη αλήθεια: για τις ρυθμίσεις για τις δομές υποστήριξης της εκπαίδευσης. Έγινε πολλή συζήτηση γιατί τα στελέχη θα επιλέγονται σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Εμείς θέλουμε δομές πιο κοντά στη σχολική μονάδα. Αυξάνουμε τους συμβούλους και τους φέρνουμε πιο κοντά στα σχολεία μας. Παράλληλα, εξορθολογίζουμε το μηχανισμό επιλογής των στελεχών τόσο ως προς τα κριτήρια όσο και ως προς τη διαδικασία, ενώ προβλέπουμε και τη μη συμμετοχή αιρετών στα συμβούλια επιλογής για πρώτη φορά, διευκρίνισε η κ. Κεραμέως. Ενσωματώνοντας σχόλια των φορέων και της Αντιπολίτευσης, περιλάβαμε στα Συμβούλια επιλογής 2 εκπαιδευτικούς με τη μεγαλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία, ενώ προβλέψαμε τη συγκρότηση συμβουλίων από τον εκάστοτε Υπηρεσιακό Γραμματέα και όχι από τον/την Υπουργό.

    Τέταρτη αλήθεια: ως προς τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση. Λέτε ότι ήταν έργο σας, κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ. Όμως, τον Ιούλιο του 2019, σε 52 από τους 116 δήμους της Β’ Φάσης δεν μπορούσε να εφαρμοστεί η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, διότι δεν είχατε βρει αίθουσες, εκπαιδευτικούς, δεν είχατε κάνει τίποτα. Τα στελέχη του Υπουργείου τότε ζητούσαν να περάσουμε διατάξεις για αναβολή της υλοποίησης. Εμείς όμως τα δρομολογήσαμε και εφαρμόστηκε η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση. Και από τον Σεπτέμβριο κάθε 4χρονο παιδί θα έχει θέση σε δημόσιο νηπιαγωγείο της χώρας, είπε η Υπουργός.

    Πέμπτη αλήθεια: για τις δεξιότητες. Λέτε λείπει η κριτική γνώση. Συμφωνούμε. Εμείς όμως κάνουμε κάτι για αυτό. Εισάγουμε το πολλαπλό βιβλίο για να καλείται ο μαθητής να συνδυάσει πηγές, εντάσσουμε από το Σεπτέμβριο στα σχολεία μας 123 νέα προγράμματα σπουδών στην ίδια κατεύθυνση των πολλαπλών πηγών, εισάγουμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια όλης της χώρας. Μαθαίνουμε στα παιδιά πώς να μαθαίνουν, σε ένα πιο απαιτητικό σχολείο που δίνει περισσότερα εφόδια στα παιδιά μας, ανέφερε η κυρία Κεραμέως.

    Έκτη αλήθεια: για τους διορισμούς και τον ισχυρισμό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ότι καθυστέρησαν δύο χρόνια. Είχαμε υποσχεθεί 5.250 διορισμούς φέτος αλλά προβαίνουμε σε 11.700, τους πρώτους μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση μετά από 12 χρόνια. Εξαγγέλλουμε και υλοποιούμε άμεσα, ώστε να είναι από το Σεπτέμβριο στα σχολεία μας. Σταματήστε την μεμψιμοιρία. εσείς δεν κάνατε έναν σε 4,5 χρόνια, και κάνετε λόγο για καθυστέρηση δική μας που μέσα σε 2 χρόνια και με την πανδημία, κάναμε υπερδιπλάσιους από όσους είχαμε υποσχθεί, αντέτεινε η Υπουργός.

    Έβδομη αλήθεια: σχετικά με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Η κα Κεραμέως διέψευσε την κατάργηση της εισαγωγής του 1% υπεράριθμων μαθητών εσπερινών σχολείων στα ΑΕΙ. Κοινωνική πολιτική είναι να λειτουργούν εσπερινά σχολεία για τα παιδιά που δουλεύουν, κοινωνική πολιτική είναι να έχεις ρύθμιση για εισαγωγή τους με το 1%, αλλά κοινωνική πολιτική δεν είναι να εισάγονται χωρίς ελάχιστα ακαδημαϊκά κριτήρια και μετά να εγκλωβίζονται σε Πανεπιστήμια από όπου πιθανότατα δεν θα αποφοιτήσουν ποτέ, είπε, ενώ έκανε λόγο για «λυσσαλέο πόλεμο» του ΣΥΡΙΖΑ κατά της ΕΒΕ, καταγγέλλοντας ότι το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης οργάνωσε διαδικτυακό ψήφισμα επιχειρώντας να ζητήσει την παραίτησή της για το θέμα. Τέτοια απόγνωση, σχολίασε η Υπουργός και πρόσθεσε: Το πιο σοβαρό όμως είναι αυτό: όλος ο μηχανισμός στέλνει μαζικά e-mail με προδιαμορφωμένη επιλογή επικύρωσης υπογραφής με στόχο την παραίτησή μου. Πείτε τουλάχιστον κ. Φίλη στους κομματικούς μηχανισμούς σας να αφαιρέσουν τα δικά μας e-mail! Ως προς το παράλληλο μηχανογραφικό, η Υπουργός ανακοίνωσε ότι έχουν ήδη υποβληθεί σχεδόν 20.000 παράλληλα μηχανογραφικά για είσοδο σε Δημόσιο ΙΕΚ. Γιατί από φέτος η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής; Γιατί κάθε χρονιά που επιτρέπουμε να εισάγονται υποψήφιοι χωρίς να πληρούν ελάχιστες ακαδημαϊκές προϋποθέσεις, συμβάλλουμε στον εγκλωβισμό τους καθότι πιθανότητα δεν θα αποφοιτήσουν, μειώνουμε την προσπάθεια των άλλων υποψηφίων που έγραψαν καλύτερα, δεν σεβόμαστε τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου. Το μόνο εύκολο θα ήταν να πούμε σε όλους ‘εισαγωγή στα ΑΕΙ’, χωρίς να μας ενδιαφέρει η αποφοίτησή τους. Δεν το κάνουμε. Ως προς την απλή γνώμη Συγκλήτου, το ίδιο το ΣτΕ έχει κρίνει ότι υπάρχουν αποφάσεις που αφορούν συνολικά τον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας, όπως η αναπτυξιακή πορεία της χώρας, που υπερβαίνουν το ακαδημαϊκό κριτήριο και πρέπει να μπορεί να λαμβάνονται από την Πολιτεία.

    Όγδοη αλήθεια: για τα κολλέγια, τα οποία η Υπουργός κατηγορήθηκε από το ΣΥΡΙΖΑ ότι «πριμοδοτεί» μέσω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Κάθε φορά που θα αναφέρετε κάτι για τα κολλέγια, θα σας παραθέτουμε όχι μία, όχι δύο, αλλά δεκάδες δικές σας αποφάσεις αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας των κολλεγίων. Και όχι μόνο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Του Υπουργείου Τουρισμού, Εξωτερικών, Προστασίας του Πολίτη, Υγείας. Αυτή η στίβα με τις αποφάσεις θα σας στοιχειώνει κυρίες και κύριοι της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, γιατί ορθώς πράξατε, ήταν ενωσιακή υποχρέωση της χώρας. Αλλά για την υποκρισία σας. Για την έλλειψη πολιτικού θάρρους να πείτε, ναι, το κάναμε. Και πήγατε και καταργήσατε τη διάταξη δύο μήνες πριν τις εκλογές.

    Ένατη αλήθεια: αφορά την πανδημία και την έντονη κριτική που ασκήθηκε από την Αξιωματική Αντιπολίτευση κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την τηλεκπαίδευση. Μιλάτε απαξιωτικά για την τηλεκπαίδευση που -όσο και αν δεν μπορεί ποτέ να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία- αποτέλεσε σωτήρια λύση όταν η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων δεν ήταν εφικτή. Για τη λειτουργία της οποίας συνεργάστηκε σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα, 1,6 εκατ. μαθητές και εκπαιδευτικοί την οποία ευχαριστούμε θερμά, σε πάνω από 35.000 τάξεις δευτεροβάθμιας και πάνω από 55.000 τάξεις καθημερινά, επεσήμανε η Υπουργός, καλώντας παράλληλα τις πολιτικές δυνάμεις να συνταχθούν για την προώθηση του εμβολιασμού και ξεκαθαρίζοντας ότι το ΙΕΠ θα εκδώσει οδικό χάρτη για τη νέα χρονιά.

    Δέκατη αλήθεια: πρόκειται για σύγκρουση δύο διαφορετικών κόσμων. Είναι σαφές ότι εδώ συγκρούονται δύο διαφορετικοί κόσμοι. Τρεις τροπολογίες που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν οι εξής: με τη μία ζητάει κατάργηση τράπεζας θεμάτων, με τη δεύτερη κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, με την τρίτη κατάργηση αξιολόγησης στα ΑΕΙ και σύνδεσής της με τη χρηματοδότηση. Όλα προς τα κάτω, ήσσων προσπάθεια σε όλα. Εσείς γυρνάτε την εκπαίδευση 40 χρόνια πίσω και εμείς φέρνουμε καινοτομίες όπως τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, διπλασιασμός Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων Επαγγελματική Εκπαίδευση πιο κοντά στις ανάγκες της κοινωνίας και της αγοράς. Εξασφαλίσαμε 1,3 δις από το Ταμείο Ανάκαμψης, προωθούμε συνεργασίες με κορυφαία πανεπιστήμια όπως το Yale και το Harvard. Για αυτή την Ελλάδα θα αγωνιζόμαστε, για να δώσουμε περισσότερα και καλύτερα εφόδια στα παιδιά μας, ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στους εκπαιδευτικούς μας, ένα μέσο ανάπτυξης και προόδου στην κοινωνία μας. Γιατί η παιδεία που δίνουμε στα παιδιά μας σήμερα, θα ορίσει την Ελλάδα του αύριο, κατέληξε η κ. Κεραμέως.

    Εδώ το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=Krd2IIAKLsA

     

  • 28-07-21 Σημεία της τοποθέτησης της Υφυπουργού Παιδείας στη συζήτηση για το ν/σ «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» 28 Jul 2021 | 1:54 pm ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

    28-07-21 Σημεία της τοποθέτησης της Υφυπουργού Παιδείας στη συζήτηση για το ν/σ «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις»

    Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή τοποθετήθηκε στη συζήτηση επί του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», κατά την ομιλία της ενώπιον της Ολομέλειας της Βουλής, την Τετάρτη 28 Ιουλίου.

    «Θέτουμε, στο υπό κρίση νομοσχέδιο, τα θεμέλια της αναθεώρησης του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Σε ένα νομοσχέδιο, που συζητήθηκε, αναλυτικά, διεξοδικά και με άνεση χρόνου στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και το οποίο ρυθμίζει θέματα, πολλά εκ των οποίων επιδεινώθηκαν κατά την περίοδο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – Ανεξαρτήτων Ελλήνων,  θέματα, όπως  είναι η προαγωγή και η εφαρμογή της σχολικής αυτονομίας, η ενδυνάμωση των δομών υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, η αξιολόγηση και η βελτίωση των εκπαιδευτικών και των στελεχών της εκπαίδευσης και ο εκσυγχρονισμός και η αναδιάρθρωση της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης.

    Κτίζουμε, μεθοδικά και συντονισμένα, το σύγχρονο σχολείο, με ανανεωμένο περιεχόμενο και φιλοσοφία εισάγοντας 123 νέα προγράμματα σπουδών, εντάσσοντας τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα και την αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο,

    επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας, στους εκπαιδευτικούς μας, επιμορφώνοντάς τους, οριζόντια, και κάνοντας πράξη 11.700 διορισμούς μόνιμου προσωπικού, τους πρώτους   μετά από 12 ολόκληρα χρόνια, σε συνέχεια των 4.500 μόνιμων διορισμών, που έγιναν στα ειδικά σχολεία μας πέρυσι.

    Προχωρούμε, δυναμικά, μετασχηματίζοντας και εξοπλίζοντας, ψηφιακά, την εκπαίδευση αλλά και αξιοποιώντας και διευρύνοντας περισσότερο τις εναλλακτικές των νέων μας, όσον αφορά στην επαγγελματική τους κατάρτιση και  προσδίδουμε σε όλα τα παιδιά, ασχέτως οικονομικών δυνατοτήτων, ασχέτως προέλευσης, ίσες ευκαιρίες, για να αντιμετωπίσουν την ανταγωνιστική πλευρά της σύγχρονης ζωής ενισχύοντας και ενδυναμώνοντας τον θεσμό των πρότυπων και πειραματικών σχολείων.

    Το σχολείο θα πρέπει να είναι, πρωτίστως, βιωματικό. Επίσης, χώρος ελκυστικός, χώρος καλλιέργειας, ενθάρρυνσης και τόνωσης της δημιουργικότητας των παιδιών μας. Χώρος με περισσότερες βαθμίδες ελευθερίας και αυτονομίας, αλλά και με μεγαλύτερη διαφάνεια και λογοδοσία.

    Ένα σχολείο απελευθερωμένο από γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και δεσμεύσεις, με μεγαλύτερο βαθμό αυτονομίας και ελευθερίας, προσαρμοσμένο στις δικές του ιδιαιτερότητες και ανάγκες.

    Ένα σχολείο που θα δίνει δυνατότητες και βήμα στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς να αναπτύξουν δημιουργικές πρωτοβουλίες, να «ανασάνουν» από τους παρωχημένους περιορισμούς του παρελθόντος, να μεταγγίσουν τις σχολικές μονάδες με καλές πρακτικές, να επιλέγουν μέσα από εγκεκριμένα σχολικά εγχειρίδια ποιο είναι το κατά την κρίση τους καλύτερο για τη διδασκαλία των μαθητών τους, να ενθαρρύνουν την λειτουργία ενδοσχολικών ή/και διασχολικών ομίλων,  να επιλέξουν τον αριθμό, τα κριτήρια τη συχνότητα και τη χρονική διάρκεια αξιολόγησης των μαθητών τους, να ενδυναμώσουν την καλύτερη οργάνωση και συνεργασία του εκπαιδευτικού προσωπικού με την θέσπιση ενδοσχολικών συντονιστών τάξης και μαθημάτων, μεντόρων συμβούλων κ.λπ. αξιοποιώντας την εμπειρία, τις σπουδές και τις ιδιαίτερες ικανότητες των εκπαιδευτικών, να γίνουν, με μία κουβέντα, συνοδοιπόροι των παιδιών μας στο ταξίδι της μάθησης»

    Στη συνέχεια η Υφυπουργός Παιδείας ανέφερε: « Μπορεί το σχολείο να λειτουργεί ανεξέλεγκτα; Η απάντηση είναι ασφαλώς όχι. Ούτε ανεξέλεγκτα ούτε χωρίς υποστήριξη. Για το λόγο αυτό, ενδεικτικά, προχωρούμε σε αναδιάρθρωση των υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης. Καταργούμε έναν τελείως αναποτελεσματικό θεσμό, εντελώς απόμακρο από τις σχολικές μονάδες, αυτόν των ΠΕΚΕΣ και των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και επαναφέρουμε, με βελτιωμένο θεσμικό πλαίσιο, τον θεσμό του Σχολικού Συμβούλου, που θεσπίσθηκε το 1982 και είχε ως αρμοδιότητα την ουσιαστική επιστημονική και παιδαγωγική υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.

    Επαναφέρουμε τον θεσμό αυτό, βελτιώνοντας και διορθώνοντας ατέλειες, ενώ, παράλληλα, οργανώνουμε, συστηματικά και μεθοδευμένα, τον θεσμό της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης με την δημιουργία εποπτών ποιότητας εκπαίδευσης και φέρνουμε τον Σύμβουλο πιο κοντά στην σχολική μονάδα για να μπορεί να την στηρίξει, αποτελεσματικά.

    Επίσης, δεν περιοριζόμαστε, απλώς, στην αλλαγή του  ονόματος των ΚΕΔΔΥ/ΚΕΣΥ σε ΚΕΔΑΣΥ, αλλά φροντίζουμε για την ορθολογική στελέχωση των 1120 θέσεων διαφόρων ειδικοτήτων ενώ θεσπίζουμε και οργανώνουμε τις ομάδες σχολείων με στόχο την συνεργασία των όμορων σχολικών μονάδων, την συνέργεια και την ανταλλαγή καλών πρακτικών. Εκσυγχρονίζουμε και αναδιαρθρώνουμε την εκπαίδευση των παιδιών μας για την αειφορία και το περιβάλλον, μετασχηματίζοντας τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε Κέντρα Εκπαίδευσης για την αειφορία και το περιβάλλον».

    Η κ. Μακρή ανέφερε σχετικά με την αξιολόγηση: «Η αξιολόγηση είναι μέσο ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών μας σε ένα πολύ-πολιτισμικό περιβάλλον, είναι αυτονόητη, επιβεβλημένη εκ των πραγμάτων, έχει βελτιωτικό και όχι τιμωρητικό χαρακτήρα και εμφανίζεται σε κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας, συνδέοντας την αποτίμηση μιας οποιασδήποτε ατομικής ή συλλογικής δραστηριότητας με το αποτέλεσμά της.

    Με την αξιολόγηση καταγράφεται η υφιστάμενη κατάσταση, εντοπίζονται τα δυνατά και  αδύναμα σημεία του έργου των εκπαιδευτικών, και παρέχεται παιδαγωγική υποστήριξη, όπου αυτή απαιτείται, είναι μηχανισμός ανατροφοδότησης και διασφάλισης της διαρκούς βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης. Μέσα από την αξιολόγηση αναδεικνύονται οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί μας και επιβραβεύεται το έργο τους».

    Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή της η Υφυπουργός Παιδείας δήλωσε: «Η διαμόρφωση ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος, πρωταρχικό θέμα για την αναπτυξιακή, παραγωγική και επιστημονική πορεία κάθε χώρας, είναι υποχρέωση και ταυτόχρονα μεγάλη ευθύνη και πρόκληση για την Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η δημόσια εκπαίδευση πρέπει να καταστεί και πάλι «εθνική προτεραιότητα», όπως δήλωσε, από αυτό το βήμα, χθες, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης». 

    Η ομιλία της Υφυπουργού σε μορφή doc

  • 27-07-21 Ολοκλήρωση υποβολής Μηχανογραφικών Δελτίων  (Μ.Δ.) 2021 27 Jul 2021 | 1:08 pm ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

    27-07-21 Ολοκλήρωση υποβολής Μηχανογραφικών Δελτίων  (Μ.Δ.) 2021

              Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι η υποβολή των Μηχανογραφικών Δελτίων (Μ.Δ.) των Πανελλαδικών Εξετάσεων ολοκληρώνεται  την Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021 τα μεσάνυχτα. Οι υποψήφιοι μπορούν να επισκέπτονται, χρησιμοποιώντας τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), την ηλεκτρονική διεύθυνση https://michanografiko.it.minedu.gov.gr και να οριστικοποιήσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο.  Προτείνεται οι υποψήφιοι να εκτυπώσουν ή/και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους.

              Για οποιαδήποτε πληροφορία, υποστήριξη, ακόμα και χρήση υπολογιστή που τυχόν δεν διαθέτουν, οι υποψήφιοι θα μπορούν να απευθύνονται στα Λύκειά τους, τα οποία θα είναι ανοιχτά την Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021.

              Την Πέμπτη 29-7-2021 και μέχρι το μεσημέρι στις 14.00 μ.μ., οι υποψήφιοι θα έχουν την δυνατότητα να διαγράψουν σχολές που δεν επιθυμούν τελικά, ενώ η προσθήκη σχολών ή η αλλαγή σειράς προτιμήσεων δεν θα είναι δυνατή. Στη συνέχεια, η ειδική εφαρμογή θα κλείσει και θα αρχίσει ο έλεγχος και η επεξεργασία των προτιμήσεων των υποψηφίων.

              Μέσα στην ίδια αποκλειστική προθεσμία, δηλαδή μέχρι και την Τετάρτη 28-7-2021 τα μεσάνυχτα, με τον ίδιο προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν το Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο (ΠΜΔ) για τα Δημόσια ΙΕΚ, στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση https://michanografiko.it.minedu.gov.gr του ΥΠΑΙΘ.

              Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το Μηχανογραφικό Δελτίο είτε για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είτε για εγγραφή σε Δημόσια ΙΕΚ.

  • 27-07-21 Νίκη Κεραμέως στην Ολομέλεια της Βουλής: «Αυτονομία σχολείων, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, υποστήριξη εκπαιδευτικής κοινότητας – οι τρεις πυλώνες του νέου αναβαθμισμένου σχολείου.» 27 Jul 2021 | 10:17 am ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

    27-07-21 Νίκη Κεραμέως στην Ολομέλεια της Βουλής: «Αυτονομία σχολείων, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, υποστήριξη εκπαιδευτικής κοινότητας – οι τρεις πυλώνες του νέου αναβαθμισμένου σχολείου.»

    Την αναγκαιότητα των ρυθμίσεων του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», μέσα από τέσσερις παραδοχές, κατέδειξε κατά την ομιλία της ενώπιον της Ολομέλειας της Βουλής η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, τονίζοντας ότι «οδηγούμε την Παιδεία σε ένα αναβαθμισμένο σήμερα και ένα ακόμη καλύτερο αύριο.».

    Η πρώτη παραδοχή έγκειται στο ότι η χώρα μας έχει το πιο υπερσυγκεντρωτικό σύστημα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. «Η αποκέντρωση συνδέεται άμεσα με καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα», επεσήμανε η Υπουργός. Στην κατεύθυνση αυτή, με στόχο την ενίσχυση της αυτονομίας των σχολικών μονάδων εισάγονται ρυθμίσεις, μεταξύ των οποίων είναι η ελεύθερη επιλογή βιβλίου, αποκέντρωση της διαδικασίας έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ερευνών και πρακτικής άσκησης, ενίσχυση του ρόλου του διευθυντή και των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης.

    Η δεύτερη παραδοχή συνίσταται στο ότι κανένα σύστημα δεν μπορεί να βελτιωθεί, αν δεν έχουν προηγουμένως αποτυπωθεί τα αποτελέσματα και η πορεία του. «Νομίζω ότι όλοι θα συμφωνήσουμε ότι η θέσπιση μίας διαδικασίας αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών δεν αποτελεί πλέον μόνο επιτακτική ανάγκη, αλλά και απαίτηση της κοινωνίας», σημείωσε η κυρία Νίκη Κεραμέως. Με αυτά τα δεδομένα, εισάγεται η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών με βελτιωτικό χαρακτήρα και έμφαση στην επιμόρφωση. Παράλληλα θεσπίζεται και η αξιολόγηση των στελεχών, η οποία στοχεύει στη διάγνωση της αποτελεσματικότητας. Όποιος αξιολογεί, αξιολογείται.

    Η τρίτη παραδοχή αφορά στο γεγονός ότι η εκπαίδευση λειτουργεί καλύτερα με δομές υποστήριξης κοντά στη σχολική μονάδα και τους εκπαιδευτικούς, με ιδιαίτερη έμφαση και στον παιδαγωγικό και στον ψυχοσυναισθηματικό τομέα. «Οι προτεινόμενες αλλαγές αφορούν σε δύο επίπεδα, πρώτον στις δομές υποστήριξης της εκπαίδευσης και δεύτερον στα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης», ανέφερε η Υπουργός.

    Η τέταρτη παραδοχή αναδεικνύει την ανάγκη για εκσυγχρονισμό και αναδιοργάνωση της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης. «Επιχειρούμε να οργανώσουμε εξ ολοκλήρου και σε νέα βάση την δευτεροβάθμια, μεταδευτεροβάθμια και ανώτατη εκκλησιαστική εκπαίδευση, αναβαθμίζοντας τον κλήρο και τις εκκλησιαστικές σπουδές», εξήγησε η κυρία Κεραμέως και γι’ αυτό με το παρόν νομοσχέδιο δημιουργείται ειδική μεταδευτεροβάθμια δομή εκκλησιαστικής εκπαίδευσης - «Σχολές Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών», ενώ ταυτόχρονα προβλέπεται η συνένωση των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, από 4 σε 2.

    Η Υπουργός αναφέρθηκε στις επερχόμενες αλλαγές του σχολείου από το Σεπτέμβριο: «Το σχολείο που θα ανοίξει το Σεπτέμβριο δεν θα είναι το ίδιο. Θα έχει 11.700 νέους, μόνιμους εκπαιδευτικούς στη γενική εκπαίδευση, τους πρώτους διορισμούς που έγιναν μετά από 12 ολόκληρα χρόνια και σε συνέχεια των περσινών 4.500 στην Ειδική Αγωγή. Συνολικά, τα δύο τελευταία χρόνια, 16.200 μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση. Με θέση στα νηπιαγωγεία μας για κάθε τετράχρονο μαθητή. Με δραστηριότητες στα Αγγλικά σε όλα τα δημόσια νηπιαγωγεία και όχι μόνο στα ιδιωτικά. Με νέες θεματικές στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων σε όλα τα νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια της χώρας: ρομποτική, οδική ασφάλεια, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οικολογική συνείδηση, εθελοντισμό, ανάμεσα σε άλλες. Με οριζόντιες επιμορφώσεις εκπαιδευτικών σε ψηφιακά εργαλεία και νέες δεξιότητες. Με 123 Νέα Προγράμματα Σπουδών στη Γενική Εκπαίδευση. Με σχεδόν διπλάσια Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία από πέρυσι. Με τα πρώτα 6 Πρότυπα ΕΠΑΛ της χώρας. Με ψηφιακό μετασχηματισμό δεξιοτήτων-εξοπλισμού/υποδομών-υπηρεσιών.»

    Κλείνοντας την ομιλία της, η Υπουργός αναφέρθηκε στην πρόθεση του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία εκφράστηκε από τον κ. Τσίπρα, για κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και μάλιστα αναδρομικά. «Είναι πραγματικά θλιβερό να εργαλειοποιεί έτσι η Αξιωματική Αντιπολίτευση νέους ανθρώπους, στην προσπάθειά της να καρπωθεί την όποια απογοήτευση υποψηφίων που, σε μία αξιοκρατική, πλήρως αδιάβλητη διαγωνιστική διαδικασία, συγκέντρωσαν χαμηλότερη βαθμολογία σε σχέση με άλλους υποψηφίους. Τι μάθημα δίνετε σε αυτά τα παιδιά, κυρίες και κύριοι της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης; Να μην δέχονται ότι κάποιος, μπορεί έστω για λίγο, να τους ξεπεράσει σε έναν δίκαιο αγώνα, να μην μπορούν να διαχειριστούν μία απογοήτευση, να απαιτούν ευκαιρίες αποκλειστικά για αυτούς και όχι για όλους», κατέληξε η κα Κεραμέως.

    Η ομιλία της Υπουργού σε μορφή doc

  • 26-07-21 Ξεκίνησαν οι 11.700 μόνιμοι διορισμοί στη γενική εκπαίδευση μετά από 12 χρόνια 26 Jul 2021 | 9:13 am ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

    26-07-21 Ξεκίνησαν οι 11.700 μόνιμοι διορισμοί στη γενική εκπαίδευση μετά από 12 χρόνια

    Πρόσκληση για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

    Από σήμερα, Δευτέρα 26 Ιουλίου, έως και την Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021, καλούνται να υποβάλουν αίτηση-δήλωση προτιμήσεων περιοχών/μουσικών σχολείων για μόνιμο διορισμό οι εγγεγραμμένοι στους: 

    (α) τελικούς πίνακες κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ60, ΠΕ70 και ΠΕ79.01, και

    (β) τελικούς πίνακες κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων εκπαιδευτικών κλάδων ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ33 και ΠΕ78.

    Οι αιτήσεις - δηλώσεις περιοχών προτίμησης/μουσικών σχολείων υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) (https://opsyd.sch.gr).

    Η Υπουργός Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Καλούμε τους εκπαιδευτικούς μας να υποβάλουν τις αιτήσεις τους για μόνιμο διορισμό, ενισχύοντας το σημαντικότερο κεφάλαιο της παιδείας μας, το ανθρώπινο δυναμικό της. Από το Σεπτέμβριο, τα σχολεία μας της γενικής εκπαίδευσης θα έχουν άλλους 11.700 μόνιμους εκπαιδευτικούς, σε συνέχεια των 4.500 μόνιμων διορισμών που έγιναν στα ειδικά σχολεία μας πέρυσι. Πάγιες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό, που ως τώρα καλύπτονταν με αναπληρωτές, πλέον θα καλυφθούν από μόνιμους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα κάνουν πράξη το νέο, αναβαθμισμένο σχολείο. Με διορισμούς, επιμορφώσεις, βελτιωτική αξιολόγηση, επενδύουμε στους εκπαιδευτικούς μας, απελευθερώνουμε τη δημιουργικότητά τους, ενισχύουμε την εκπαίδευση της χώρας μας.»

    Tο ΦΕΚ σε μορφή pdf 

    Tο υπηρεσιακό ΔΤ σε μορφή doc 

    H εγκύκλιος διορισμών σε μορφή pdf 

    H Υ.Α. των διορισμών σε μορφή pdf 

  • 23-07-21 Ο ΣΥΡΙΖΑ έφτασε στο έσχατο σημείο κοροϊδίας των νέων μας 24 Jul 2021 | 1:45 am ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

    23-07-21 Ο ΣΥΡΙΖΑ έφτασε στο έσχατο σημείο κοροϊδίας των νέων μας

    Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε συνέχεια των δηλώσεων του Προέδρου της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Τσίπρα μετά τη συνάντησή του με υποψηφίους πανελλαδικών εξετάσεων, εκδίδει την ακόλουθη ανακοίνωση:

    Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει φτάσει στο έσχατο σημείο να εμπαίζει ευθέως νέα παιδιά, τάζοντάς τους στην ουσία την κατάργηση κάθε νόμιμης, αξιοκρατικής διαδικασίας εισαγωγής στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας, και μάλιστα αναδρομικά!

    Σε ένα απίστευτο κρεσέντο λαϊκισμού, και μακριά από κάθε έννοια ασφάλειας δικαίου, ο κ. Τσίπρας εξήγγειλε την κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων, υποσχόμενος σε υποψήφιους την αναδρομική εισαγωγή τους σε σχολές στις οποίες δεν εισήχθησαν.

    Προσποιείται ότι αγνοεί:

    ότι οι υποψήφιοι αυτοί έχουν εισαχθεί σε άλλες αρχιτεκτονικές σχολές, ότι στις σχολές που τους υπόσχεται αναδρομική εισαγωγή, οι θέσεις είναι συγκεκριμένες και καταλαμβάνονται από υποψήφιους με υψηλότερες επιδόσεις, την επιτυχία των οποίων ακυρώνει, ότι τα ίδια τα Πανεπιστήμια έχουν επιλέξει τους συντελεστές της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, προφανώς ξέροντας καλύτερα ποιες είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις φοίτησης και αποφοίτησης.

    Ο κ. Τσίπρας και η κυβέρνησή του είχαν επιδοθεί σε εμπόριο φρούδων ελπίδων, εξασφαλίζοντας την εισαγωγή στα ΑΕΙ χωρίς ελάχιστα ακαδημαϊκά κριτήρια, που οδήγησε στον εγκλωβισμό χιλιάδων νέων ανθρώπων σε σχολές από τις οποίες δεν αποφοιτούν. Το μόνο που τον ενδιέφερε και τον ενδιαφέρει είναι το μικροκομματικό όφελος και ουδόλως το μέλλον και η προοπτική των νέων μας.

    Αντιλαμβανόμαστε την απελπισία που αισθάνεται ο κ Τσίπρας, διαπιστώνοντας ότι η πλειονότητα της κοινωνίας, όπως και οι περισσότεροι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, τάσσονται υπέρ της ελάχιστης βάσης και ευρύτερα υπέρ των αλλαγών στην Παιδεία που προωθεί η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. 

    Είναι όμως θλιβερό να εργαλειοποιεί νέους ανθρώπους, να υποβαθμίζει αρχιτεκτονικές σχολές ανά τη χώρα, να ακυρώνει την προσπάθεια των υποψηφίων που πέτυχαν την επίδοσή τους με κόπο και προσπάθεια, να αναστατώνει νέους και οικογένειες, να κοροϊδεύει τους πάντες στο βωμό του κομματικού συμφέροντος.

    Ο λαϊκισμός τους δεν έχει όριο.

     

  • 23-07-21 Έκδοση αποτελεσμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, Εξεταστικής περιόδου 2021Α για τις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική 23 Jul 2021 | 5:29 pm ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

    23-07-21 Έκδοση αποτελεσμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, Εξεταστικής περιόδου 2021Α για τις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική

    Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των Εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας περιόδου 2021Α, για τις γλώσσες : Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική, για τα επίπεδα :

    α) Α (Α1 «στοιχειώδης γνώση» και Α2 «βασική γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test), στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική.

    β) Β (Β1 «μέτρια γνώση», Β2 «καλή γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test) στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική.

    γ) Γ (Γ1 «πολύ καλή γνώση», Γ2 «άριστη γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test) στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική» που πραγματοποιήθηκαν στις 5 και 6 Ιουνίου 2021.

    Στις Εξετάσεις υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής 8062 υποψήφιοι. Οι επιτυχόντες είναι 7332.

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα από το διαδίκτυο στην ιστοσελίδα: https://kpgresults.it.minedu.gov.gr

    Στην παραπάνω ιστοσελίδα οι υποψήφιοι μπορούν να έχουν πρόσβαση, με τη χρήση του κωδικού τους, που αναγράφεται στη καρτέλα υποψηφίου καθώς και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες των ονομαστικών τους στοιχείων (Επώνυμο, Όνομα, Όνομα πατρός, Όνομα μητρός).

    Oι επιτυχόντες θα ενημερωθούν για την έκδοση και την χορήγηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας με νέο Δελτίο Τύπου. Θα μπορούν να παραλαμβάνουν το πιστοποιητικό τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου είχαν υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση συμμετοχής στις Εξετάσεις, έχοντας μαζί τους το δελτίο εξεταζομένου ή το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας. Σε περίπτωση παραλαβής πιστοποιητικού από τρίτο πρόσωπο, απαιτείται εξουσιοδότηση θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής και η ταυτότητα του.

    Μέχρι την έκδοση και τη χορήγηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας είναι δυνατόν να χορηγούνται στους επιτυχόντες, κατόπιν σχετικής αίτησής τους, από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες οριστικοποίησαν την αίτηση συμμετοχής τους στις εξετάσεις του ΚΠΓ, σχετικές βεβαιώσεις επιτυχίας που θα ισχύουν μέχρι την έκδοση των πιστοποιητικών.  

     

  • 23-07-21 Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Αβάθμιας -Ββάθμιας εκπαίδευσης σε περιφερειακές δ/νσεις Αβάθμιας -Ββάθμιας Εκπαίδευσης ως ΣΕΠ σε κέντρα φιλοξενίας Προσφύγων (2) 23 Jul 2021 | 10:35 am ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις

    23-07-21 Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) σε Κέντρα ή/και δομές Φιλοξενίας Προσφύγων

    Όσοι εκπαιδευτικοί αποσπώνται με την παρούσα ΥΑ και έχουν αποσπαστεί και σε φορέα ή ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, καλούνται να αιτηθούν την ανάκληση, είτε της απόσπασης ΣΕΠ μέσω του ΟΠΣΥΔ από 16-07-2021 έως 30-07-2021, είτε της απόσπασης σε φορέα ή ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ με αποστολή της σχετικής αίτησης ανάκλησης στο protocol@minedu.gov.gr, εντός της ίδιας προθεσμίας.

    Η απόφαση σε μορφή pdf 

 

 
«  Ιούλιος 2021  »
ΔεΤρΤεΠέΠαΣάΚυ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 


η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Χρήσιμα

Εγγραφές στα ΕΠΑΛ

Αντιστοιχία σχολείων - ειδικοτήτων

Οδυγός ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ

Μεταθέσεις 2010

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2010